PZOSiPO.241.5.2019 Giżycko, dn. 12.07.2019
Zapytanie ofertowe na realizację zadania inwestycyjnego pod nazwą:
„Budowa otwartej Strefy Aktywności, wariant podstawowy- 1 obiekt ” zwanego dalej „Zadaniem inwestycyjnym” w następującym zakresie rzeczowym: budowa Otwartej Strefy Aktywności w wariancie podstawowym w Giżycku przy Al. 1 Maja 12.
Całościowa nazwa zadania:
„Otwarta Strefa Aktywności- zakątek sportu, relaksu i spotkań lokalnej społeczności”.
- Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro. Nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyn.
KOD CPV:
45212220-4 Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowym
I. Zamawiający
Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych
ul. Smętka 7 , 11-500 Giżycko, Tel./fax 87 428 45 65
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest utworzenie siłowni plenerowej wraz ze strefą relaksu na terenie I Liceum Ogólnokształcącego w Giżycku przy al. 1-go Maja 12.
Zadanie Inwestycyjne zostanie zrealizowane na działce nr 472 obręb 000-2 Miasto Giżycko (Gmina Miejska Giżycko) o nawierzchni trawiastej.
Obowiązkiem Wykonawcy będzie:
- Wyrównanie podłoża wraz z nasadzeniami.
W ramach niniejszego przedsięwzięcia niezbędne jest przygotowanie podłoża pod montaż tj. wyrównanie podłoża i wysianie trawy (zamawiający dysponuje
terenem o podłożu naturalnym z licznymi nierównościami) oraz nasadzenia. Zamawiający oczekuje nasadzenia 2 szt Thuja szmaragd o wysokości min. 70
cm każda. Dopuszcza się zastosowanie innych nasadzeń o podobnych parametrach za zgodą Zamawiającego.
2. Dostawa i montaż urządzeń do siłowni plenerowej:
- 6 podwójnych urządzeń na pylonach:
- drążek do podciągania
- wyciąg i krzesło
- prasa nożna i wioślarz
- biegacz i orbitrek
- rower i jeździec
- motyl i motyl rewers
- jedno pojedyncze urządzenie: narty
Kolor urządzeń: żółto-Szary
3. Dostawa i montaż 2 urządzeń do gier edukacyjnych.
a) kółko i krzyżyk
b) stół do tenisa
4. Dostawa i montaż 4 ławek.
Ławki drewniano-metalowe z oparciem i poręczami (oparcie i siedzisko drewniane, poręcze i konstrukcja metalowa).
Każda ławka o długości min. 150 cm.
Wzór ławki należy uzgodnić z Dyrektorem I LO w Giżycku.
5. Dostawa i montaż betonowego kosza na śmieci.
Kosz betonowy sześciokątny z wyjmowanym wkładem wewnętrznym.
Wzór kosza należy uzgodnić z Dyrektorem I LO w Giżycku.
6. Dostawa i montaż Tablicy Informacyjnej.
6.1 Wykonawca wykona i zamontuje tablicę informacyjną dwustronną z regulaminem (treść regulaminu oraz pozostałe informacje, niezbędne do umieszczenia
na tablicy informacyjnej zostaną przekazane wybranemu Wykonawcy po podpisaniu umowy).
Tablica musi być wykonana zgodnie z „Wytycznymi dotyczącymi obowiązków informacyjnych przy zadaniach Inwestycyjnych dofinansowanych ze środków
Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej (FRKF)” w ramach Programu rozwoju małej infrastruktury sportowo – rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym –
Otwarte Strefy Aktywności (OSA) Edycja 2019 dostępnych pod adresem https://msit.gov.pl/download/1/15903/WytycznedotablicyinformacyjnejOSA2019.pdf
oraz zgodnie z wzorem tablicy informacyjnej dostępnej pod adresem https://msit.gov.pl/download/1/15902/TablicainformacyjnaOSA2019-wzor.pdf
6.2 Napisy na tablicy powinny zostać wykonane w sposób czytelny i trwały w kolorze czarnym na białym tle.
6.3 Wymiary tablicy nie powinny być mniejsze niż 60 cm (wysokość) x 80 cm (szerokość).
6.4 Projekt tablicy przed wykonaniem podlegał będzie akceptacji przez Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku.
Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z „Projektem Zagospodarowania Terenu pod Siłownię Zewnętrzną w ramach programu OSA Otwarte
Strefy Aktywności” sporządzonego przez mgr inż. Janusza Ejsmonta (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego). Dostarczone urządzenia muszą być wykonane
w oparciu obowiązujące przepisy prawa, w szczególności w oparciu o normy PN_EN 16630- potwierdzone aktualnym certyfikatem.
III. Termin realizacji zamówienia
Do 20 września 2019 r.
Termin ten oznacza ostateczny termin realizacji zamówienia (przygotowanie podłoża, dostawę i montaż wszelkich elementów oraz przekazanie wszelkich
niezbędnych dokumentów tj.: certyfikatów i aprobat, mapy geodezyjnej inwentaryzacyjnej) potwierdzony protokołem odbioru końcowego, podpisanym przez
przedstawicieli stron.
IV. Warunki udziału w postępowaniu:
Warunek udziału w postępowaniu zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej dwóch
dostaw wraz z montażem urządzeń siłowni zewnętrznych o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto każda, wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Wykonawca w celu wykazania spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu złoży:
Wykaz dostaw wraz z montażem urządzeń siłowni zewnętrznych (załącznik nr 2) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz
których dostawy wraz z montażem zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy wraz z montażem zostały wykonane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy wraz z montażem
były wykonane.
V. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty
- Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
a) Cena –100 % ( 100 pkt) - Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium:
Liczba punktów w zakresie ceny= |
|
3. Jeżeli nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny,
zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.
VI. Sposób obliczenia ceny
- Wykonawca w formularzu oferty poda cenę brutto za całość przedmiotu zmówienia.
- Stawka podatku VAT musi być określona zgodnie z obowiązującą ustawą o podatku od towarów i usług.
- Prawidłowe ustalenie podatku Vat należy do obowiązków Wykonawcy.
VII. Miejsce i termin składania ofert
W przypadku zainteresowania realizacją zamówienia ofertę (na załączonym druku) wraz z załącznikami należy złożyć w terminie do dnia 22 lipca 2019 r. do
godz. 12.00 w formie:
- pisemnej na adres ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko, pok. 21
VIII. Informacje dodatkowe:
- Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 22.07.2019r. do godz. 12.15 w siedzibie zamawiającego, pok. 28
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu składania ofert oraz do wprowadzania zmian w niniejszym zapytaniu.
- Wykonawca oświadczy, w formularzu oferty, że nie podlega wykluczeniu z powodu otwarcia likwidacji lub ogłoszenia upadłości.
- Zamawiający informuje, że Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zakończenia postępowania przez Zamawiającego na każdym etapie i bez podania przyczyn.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawy oczywistych omyłek w ofercie, wezwania Wykonawców do złożenia wyjaśnień, uzupełnień dokumentów itp. (dopuszczona jest korespondencja elektroniczna).
- W przypadku, gdy Zamawiający zdecyduje się na wybór Wykonawcy i realizację zamówienia zostanie zawarta umowa pisemna na wykonanie zadania/zadań.
- Istotne postanowienia umowy oraz warunki zmian umowy zawiera załącznik nr 4 wzór umowy.
- Osoba do kontaktu:
Emilia Borowiak
87 428 45 65
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
9. Do niniejszego zapytania zastosowanie mają zapisy Regulaminu udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości
kwoty 30.000 euro netto w Powiatowym Zespole Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku.
IX. Informacje Zamawiającego dotyczące danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko tel. 87 428 45 65
- Inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Zespole Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko jest Pani Monika Bark, kontakt: adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., telefon 533 327 058
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane oraz zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez ustawy kompetencyjne lub ustawę z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2017 r., poz. 1257) i ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2018 r., poz. 217), w tym Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w ściśle określonym, minimalnym zakresie niezbędnym do osiągnięcia celu, o którym mowa powyżej. W szczególnych sytuacjach Administrator może przekazać/powierzyć Państwa dane innym podmiotom upoważnionym na podstawie odrębnych przepisów do wglądu w dokumentację lub kontroli dokumentacji związanej z realizacją zadań publicznych.
- W każdym czasie przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, jak również prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
- Jeżeli uważa Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celu określonego w pkt 3.
Do pobrania:
- Formularz oferty.
- Wykaz dostaw wraz z montażem urządzeń ( załącznik nr 2).
- Projekt Zagospodarowania Terenu pod Siłownię Zewnętrzną w ramach programu OSA Otwarte Strefy Aktywności.
- Wzór umowy.