Zapytania ofertowe archiwalne

Dostawa dzwonka recepcyjnego

Emilia Kozłowska
Odsłony: 1032

Giżycko, dnia 09 października 2013 r.

WE.0718.69.8.2013

 

ZAPYTANIE OFERTOWE NA DOSTAWĘ DZWONKA DO RECEPCJI

 

Zamawiający:

Powiatowy Zespół Obsługi Szkół

i Placówek Oświatowych

ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko

Tel. 87 429 94 35, fax 87 428 11 51

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Zamówienie jest realizowane z pominięciem trybów określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907) zgodnie z treścią art. 4 pkt 8 tejże ustawy oraz na podstawie ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 14.000 Euro wprowadzonego Zarządzeniem Dyrektora Powiatowego Zespołu Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku nr 8.2013 z dnia 05 lipca 2013 r.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Technikum Nr 3 w Zespole Szkół Zawodowych w Giżycku dzwonka recepcyjnego dla uczestników zajęć kompetencyjnych warsztatowych zajęć hotelarskich „Bez stresu i bez barier językowych w recepcji” w ramach projektu „Podniesienie kompetencji uczniów Technikum Nr 3 drogą do ich sukcesu zawodowego”

Dzwonek ma być wykonany z mosiądzu lub z chromowanej stali nierdzewnej, naciskany z góry
na drewnianej podstawie, duży tzw. czaszowy z głośnym, donośnym dźwiękiem.

 

Kod CPV: 39162100-6

 

  1. Termin realizacji zamówienia – do 18 października 2013 roku.
  2. Kryterium wyboru oferty:
    1. cena brutto – 100%
    2. Warunki płatności: płatność na rzecz Wykonawcy będzie realizowana po dostawie zgodnie
      z protokołem odbioru przelewem w terminie do 14 dni od otrzymania faktury.
    3. Wykonawca zapewni transport na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego.
    4. Sposób przygotowania oferty:
      1. Ofertę należy sporządzić na załączonym druku „OFERTA”.
      2. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
      3. W przypadku składania oferty w formie pisemnej na kopercie należy umieścić napis „Oferta dotycząca zapytania cenowego na dostawę dzwonka recepcyjnego”
    5. Miejsce i termin składania ofert: ofertę należy złożyć w terminie do dnia 14.10.2013 r.
      do godziny 13.00 w jednej z n/w form:
  • pisemnej (osobiście, listownie) na adres: 11-500 Giżycko, ul. Smętka 7
  • faksem 87 428 11 51
  • w wersji elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Załączniki:

  1. Formularz oferty

 

FORMULARZ OFERTY

 

na wykonanie zamówienia …….....……………………………………………..poniżej 14 tys. EURO

                                                       (nazwa rodzaju zamówienia)

 

  1. Nazwa i adres zamawiającego:

Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych

Ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

  1. termin wykonania zamówienia …………………………………….
  2. okres gwarancji …………………………………………………….
  3. warunki płatności …………………………………………………..
  4. ………………………………………………………………………
  5. ………………………………………………………………………

 

  1. Forma złożenia oferty

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 11.10.2013 r. do godz. 13:00 w formie:

  • pisemnej (osobiście, listownie) na adres: 11-500 Giżycko, ul. Smętka 7
  • faksem 87 428 11 51
  • w wersji elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

  1. Nazwa i adres wykonawcy

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

NIP:………………………………………………………………………………………………………....

Nr rachunku bankowego: …………………………………………………………………………....

 

  1. Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę brutto ………………………. zł,

wskazane w Załączniku Nr 1 do niniejszego Formularza Oferty

 

  1. Oświadczam, że zapoznałem się z opisem zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.

 

  1. Załącznikami do niniejszego formularza oferty stanowiącymi integralną część oferty są:
  1. ……………………………………………………………………………………
  2. ……………………………………………………………………………………
  3. ……………………………………………………………………………………

 

 

……………………..,dnia…………………….                                ……………………………………

                                                                                                 ( podpis osoby uprawnionej)

 

 

 

                                                           (pieczęć wykonawcy)