Zapytania ofertowe archiwalne

| |
Odsłony: 1700

WE.2110.36.2013                                                                                       Giżycko, 12.12.2013 r.

 

 

Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów papierniczych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek

 

W związku z potrzebą zaopatrzenia Powiatowego Zespołu Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w artykuły biurowe zwracam się z zapytaniem ofertowym o cenę dostawy materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek do Powiatowego Zespołu Obsługi Szkół
i Placówek Oświatowych w terminie do 27.12.2013 r.

 

Nie stosuje się ustawy „Prawo zamówień publicznych”.
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 EURO.

I. Zamawiający
Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych

ul. Smętka 7

11-500 Giżycko
tel. 87 428 45 65
fax 87 428 45 65
NIP: 845-17-39-094
REGON: 510953225

II. Przedmiot zapytania ofertowego:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych
do drukarek w terminie do 27.12.2013 r. do Powiatowego Zespołu Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych zgodnie z ilością zawartą w Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania dla odpowiedniej części.

III. Termin realizacji i istotne warunki zamówienia:

Artykuły biurowe dostarczane będą zgodnie z zamówieniami cząstkowymi złożonymi przez Zamawiającego na koszt Dostawcy według cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy (dotyczy produktów zawartych w ofercie).

Artykuły, o których mowa w ofercie, winny posiadać najwyższą jakość, sprawność oraz wydajność.
Przedstawiona cena powinna zawierać cenę netto plus podatek VAT dostawy artykułów biurowych do Powiatowego Zespołu Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku.

Kryterium oceny ofert będzie cena brutto oferty na daną część.
Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia dla danej części.

Rozliczenie transakcji nastąpi przelewem na konto wskazane na fakturze w ciągu 7 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Dostawcę.Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego lub cena przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie danej części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z niniejszego zamówienia, jeśli wybrany Dostawca nie dostarczy przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 27.12.2013r.Termin wykonania zamówienia: od dnia wyboru Dostawcy do 27 grudnia 2013 r.
Zamawiający zaznacza, iż  Dostawca  może ulec zmianie w przypadku naruszenia zasad określonych w niniejszym zapytaniu.

Ofertę cenową należy złożyć na każdą część do dnia 17.12.2013 r. do godz. 10:00, pok. Nr 28, ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko, na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 2,
do którego należy przedłożyć zestawienie Załącznik Nr 1 dla odpowiedniej części
.

Oferta na każdą część musi być kompletna. Nie jest konieczne, aby oferty na poszczególne części były zapakowane w oddzielnej kopercie, ważne jest, aby dało się wyodrębnić dokumenty dotyczące danej części.

Ofertę należy składać w kopertach oznaczonych nazwą zamówienia: „Oferta na dostawę artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek w terminie 27.12.2013 r.”

Zamawiający nie ogranicza ilości części, na które jeden Dostawca może złożyć oferty. Każda część traktowana jest jako odrębne zamówienie i należy do niej przygotować kompletną ofertę składającą się z: Formularza oferty – Załącznika Nr 2 oraz wypełnionego w całości zestawienia dla danej Części – Załącznik Nr 1.

    Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania najpóźniej w dniu 17.12.2013 r., zamieszczając stosowne ogłoszenie na stronie internetowej Powiatowego Zespołu Obsługi Szkół
i Placówek Oświatowych, zaś Oferenci, których oferty zostaną wybrane zostaną powiadomieni telefonicznie.

Zamawiający podpisze umowę zlecenie z Wykonawcą, który spełni warunki stawiane
w niniejszym, zapytaniu i zaoferuje najniższą cenę. Wzór umowy w załączeniu.


Osoba uprawniona do kontaktu z oferentami: Dariusz Grądzki tel. 87 428 45 65, e–mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

 

Dokumenty do pobrania:

Załącznik Nr 1 - zestawienie materiałów w podziale na części

Załacznik nr 2 - Formularz oferty

Wzór umowy

 

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty na dostawę materiałów papierniczych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek

 

Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych informuje, że na podstawie przeprowadzonego rozeznania cenowego na dostawę materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek wybrano do realizacji wszystkich 4 części zamówienia wybrano ofertę firmy:

PP GLOBO Barbara Sułkowska, ul. Dąbrowskiego 2, 11-500 Giżycko

                                                                                               

                                                                                 Dyrektor

                                                                              /-/

                                                                                 Kazimierz Ambroziak