Zapytania ofertowe archiwalne

zapytanie ofertowe - dostawa uniformów

Emilia Kozłowska
Odsłony: 1386

Giżycko, dnia 13.11.2013 r.

WE.0718.69.21.2013

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE NA DOSTAWĘ UNIFORMÓW
DLA UCZESTNIKÓW ZAJĘĆ KOMPETENCYJNYCH HOTELARSKICH
„BEZ STRESU I BARIER JĘZYKOWYCH W RECEPCJI”

 

I. Zamawiający

Powiatowy Zespół Obsługi Szkół

i Placówek Oświatowych

ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko

Tel. 87 429 94 35, fax 87 428 11 51

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

II. Tytuł projektu

„Podniesienie kompetencji uczniów Technikum Nr 3 drogą do ich sukcesu zawodowego”

 

IV. Nazwa przedmiotu zapytania

Przedmiotem zapytania ofertowego jest dostawa uniformów dla uczestników zajęć hotelarskich „Bez stresu i barier językowych w recepcji”.

 

Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami dostępne jest na stronie Zamawiającego www.pzosipo.gizycko.edu.pl.

 

V. Szczegółowy opis przedmiotu zapytania

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zespołu Szkół Zawodowych Technikum Nr 3 w Giżycku odzieży – uniformów (odzież dla recepcjonistki/recepcjonisty) dla uczestników zajęć kompetencyjnych hotelarskich „Bez stresu i barier językowych w recepcji” na potrzeby projektu „Podniesienie kompetencji uczniów Technikum Nr 3 drogą do ich sukcesu zawodowego” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego kapitał Ludzki, priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Wykaz zamawianej odzieży:

  1. Uniformy dla dziewcząt składają się z: marynarki, kamizelki, bluzki białej i spódnicy – dla 8 uczestniczek zajęć
  2. Uniformy dla chłopców składają się z: marynarki, kamizelki, koszuli białej i spodni – dla 2 uczestników zajęć

 

Szczegółowe wymagania dotyczące zamawianej odzieży zawiera załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego – „Parametry odzieży roboczej”.

2. Oferowana odzież musi być fabrycznie nowa, najwyższej jakości, bez wad.

3. Dodatkowo odzież musi być trwale oznaczona logotypami: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Europejski Fundusz Społeczny oraz informacją o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (zgodnie z wytycznymi dot. oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki)

 

- Dwa loga umieszczone w jednej linii:

 

 KL MONO  UEEFS L-mono

- Informacje o współfinansowaniu:

 

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej

w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

 3. Na dostarczoną odzież roboczą Wykonawca udzieli co najmniej 12 miesięcznej rękojmi, licząc od daty odbioru odzieży przez Zamawiającego.

 

Kod CPV: 18 23 00 00 - 0; 18 33 20 00 - 5    

 

VI. Termin wykonania Zapytania

Wymagany termin realizacji zamówienia: 14 dni kalendarzowych licząc od dnia udzielenia przedmiotowego zamówienia. Wykonawca zapewni dostawę na koszt własny do siedziby Zamawiającego wymienionej odzieży w ilości zgodnej z zamówieniem. Zamawiający potwierdzi wykonanie zamówienia poprzez podpisanie protokołu odbioru przygotowanego przez Zamawiającego.

 

VII. Opis sposobu obliczania ceny

Cena oferty wyrażona w PLN dla zamówienia winna zawierać wszystkie koszty jakie Wykonawca poniesie z tytułu należytej realizacji zamówienia (w tym koszty dostarczenia, załadunku, rozładunku, ubezpieczenia transportu przedmiotu zamówienia do czasu jego odbioru).

 

VIII. Opis przygotowania oferty

Ofertę cenową należy złożyć na załączonym formularzu cenowym nr 1 (z wyceną poszczególnych pozycji), jak i formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 (cena za całość zamówienia)
do niniejszego zapytania. Zarówno formularz cenowy – załącznik nr 1, formularz ofertowy – załącznik nr 2, mają być wypełnione w całości.

Wykonawca załączy do oferty zdjęcia (mogą być w formie scanu) obrazujące gotowy produkt oferowany przez Wykonawcę.

Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym podpisem osoby/osób sporządzających ofertę. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wystawionej stawki podatku VAT.

 

IX. Kryteria wyboru oferty

Jedynym kryterium oceny oferty jest: cena każdej części zamówienia (wartość brutto wyrażona           w PLN). Zamawiający wybierze Wykonawcę, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę (tj. najniższą cenę) wynikającą z przyjętego w/w kryterium.

 

X. Miejsce i termin składania ofert

Termin składania ofert upływa 19.11.2013 r., o godz. 15.00.

Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:

a) listownie na adres: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych, ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie” Dostawa uniformów na zajęcia kompetencyjne „Bez stresu i barier językowych w recepcji”

b) osobiście w pokoju nr 21 w Powiatowym Zespole Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych, ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko

c) faxem 87 428 11 51

d) za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie plików załączonych do korespondencji na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF

 

XI. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego. Powiadomieni zostaną również oferenci, którzy złożyli oferty w danym postępowaniu o udzielenie zamówienia (za pośrednictwem poczty lub drogą elektroniczną lub telefonicznie).

 

XII. Osoba wyznaczona do kontaktów w ramach ww. zadania ze strony Zamawiającego
(tel. e-mail, fax)

Emilia Kozłowska: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 87 429 94 35

 

XIV. Pozostałe informacje:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

- zmiany lub odwołania niniejszego zapytania,

- zmiany warunków lub terminów prowadzonego zapytania ofertowego,

- unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny,
a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

 

                                                                                    

 Załączniki:

1. Załącznik nr 1 – oferta cenowa

2. Załącznik nr 2 – formularz oferty

3. Załącznik nr 3 – parametry odzieży

 

Dokumenty do pobrania:

załącznik nr 1 - oferta cenowa - pobierz (13.11.2013r.)

załącznik nr 2 - formularz ofertowy - pobierz (13.11.2013r.)

scan zapytania - pobierz (13.11.2013r.)