Zapytania ofertowe archiwalne

|
Odsłony: 1233

            Giżycko, dnia 06 listopada 2013 r.

WE.0718.69.17.2013

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Przedmiotem zapytania ofertowego jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjno-informacyjnych projektu „Podniesienie kompetencji uczniów Technikum Nr 3 drogą do ich sukcesu zawodowego”
na podstawie umowy z dnia 06.06.2013r. nr POKL.09.02.00-28-027/13-00 współfinansowanego
ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 EURO.

 

1. Zamawiający:

Powiatowy Zespół Obsługi Szkół

i Placówek Oświatowych

ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko

Tel. 87 429 94 35, fax 87 428 11 51

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

2. Postanowienia ogólne:

Niniejsze postępowanie realizowane jest zgodnie z zasadą konkurencyjności dla projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna
ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego lub cena przewyższy kwotę jaka Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami dostępne jest na stronie internetowej Zamawiającego www.pzosipo.gizycko.edu.pl

 

3. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów promocyjno – informacyjnych oznaczonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem: 39294100-0 – artykuły informacyjne i promocyjne, 79823000-9 – usługi drukowania i dostawy.

            Niezbędna specyfikacja:

Wszystkie materiały promocyjno-informacyjne powinny zawierać:

a) Logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

b)  Logo Unii Europejskiej ze słownym odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego

c) Napisy kolory czarnego:

- tytuł projektu pn. „Podniesienie kompetencji uczniów Technikum Nr 3 drogą do ich sukcesu zawodowego”,

- projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,

oraz powinny odpowiadać wymogom zawartym w „Wytycznych dotyczących oznakowanie projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki” dostępnym na stronie internetowej www.efs.gov.pl w dziale Dokumenty promocyjne.

 1) Plakat promujący – 50 sztuk

- Wykonanie projektu graficznego plakatu

- Format: A2 lub inny zaproponowany przez oferenta, jeśli poprawi on formę

- Druk w kolorze, jednostronny, papier kredowy błyszczący, gramatura 150-170 g/m2

 

2) Ulotka promująca – 400 sztuk

- Wykonanie projektu graficznego ulotki

- Format: A5

- Skład: dwustronna, papier kreda błyszczący, gramatura 130 g/m2, nadruk metodą  offsetową, w pełnym kolorze (pełny kolor obustronnie)

 

3) Tablica informacyjna – 1 sztuka

- Wykonanie projektu graficznego tablicy

- Format:66 cm (wysokość) x 100 (szerokość) cm

- Tablica powinna być wykonana z materiału trwałego i odpornego na działanie czynników zewnętrznych ze względu na umieszczenie tablicy na zewnątrz budynku
z możliwością przymocowania do ścian

- Napisy na tablicy powinny zostać wykonane w sposób czytelny i trwały (czcionka Arial nie może być mniejsza niż 4 cm), tło tablicy - białe

- Układ graficzny i tekstowy Zamawiający ustali z wybranym Wykonawcą

 

4) Naklejki z logo EFS

- Wykonanie projektu graficznego naklejek do oznakowania zakupionego wyposażenia oraz oznakowania pomieszczeń, w których są realizowane zajęcia:

- Wymiary i wydruk w nakładzie:

3 cm (wys.) x 10 cm (szer.) - 50 szt.

4 cm (wys.) x 8 cm (szer.) – 50 szt.

2 cm (wys.) x 6 cm (szer.) – 50 szt.

A5 – 8 szt. – naklejki do oznakowania pomieszczeń (szczegółowy tekst Zamawiający poda po wyborze Wykonawcy)

- Inne: druk offsetowy lub solwentowy na folii samoprzylepnej lub na papierze, w postaci gotowych wyciętych prostokątów, pełen kolor druku; w ofercie należy podać technikę druku.

 

4. Inne postanowienia:

1) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu w ciągu 4 dni od dnia wyboru Wykonawcy do akceptacji minimum 2 wzory/projekty każdego z materiałów promocyjnych z umieszczonymi na nich logami. Zamawiający wybierze jeden wzór, który zostanie następnie doprecyzowany zgodnie z sugestiami Zamawiającego i wykonany w liczbie zamówienia. Przed ostatecznym skierowaniem materiałów do druku, wymagana jest pisemna akceptacja Zamawiającego.

2) Zakres informacji jaki powinien znaleźć się na plakatach i ulotkach Zamawiający przekaże tylko dla wybranego Wykonawcy.

3) Zamawiający wymaga, aby materiały promocyjne były dobrej jakości oraz charakteryzowały się estetyką, elegancją i starannością wykonania.

4) Zamawiający wymaga udzielenia 12-miesięcznej gwarancji na wszystkie materiały promocyjne.

5) Wykonawca przekaże Zamawiającemu na nośniku projekty graficzne każdego z wykonanych materiałów.

6) Wykonawca z dniem złożenia Zamawiającemu kompletnego opracowania przenosi na Zamawiającego w całości i nieodwołalnie autorskie prawa majątkowe do całego opracowania, stanowiącego przedmiot umowy w zakresie wszystkich pól eksploatacji w rozumieniu art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

 

5. Kryterium wyboru:

1) Kryterium wyboru projektu będzie cena całego zamówienia – 100 %

2) Podane w ofercie ceny powinny być cenami netto i brutto i obejmować wszystkie składniki niezbędne do wykonania i dostarczenia przedmiotu zapytania.

3) Oferta powinna zawierać ceny jednostkowe, wymagane jest także podanie sumarycznej wartości oferty. Wartość oferty powinna być wyrażona w PLN w cenach netto i brutto.

4) Cena powinna być określona przez Dostawcę z uwzględnieniem wszystkich upustów, które oferuje Dostawca.

5) Cena nie może ulec zmianie przez okres ważności oferty.

 

6. Termin wykonania oferty:

1) Termin wykonania zamówienia do 27 listopada 2013 r.

2) Sposób zapłaty przelew 14 dni.

 

7. Opis sposobu przygotowania oferty:

1) Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania

2) Oferta powinna być:

- Opatrzona pieczątką firmową oraz posiadać datę sporządzenia;

- Zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP;

- Podpisana czytelnie przez wykonawcę

 

8. Miejsce oraz termin składania ofert:

1) Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem:

- pisemnej (osobiście, pocztą) na adres: 11-500 Giżycko, ul. Smętka 7

- faksem na numer 87 428 11 51

- poczty elektronicznej na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

2) Termin składania ofert: 13.11.2013 r. do godziny 14.00

3) Ocena ofert zostanie dokonana 13.11.2013 r. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje oferentów pocztą elektroniczną, faksem lub listownie oraz na stronie internetowej www.pzosipo.gizycko.edu.pl

4) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

9. Sposób zapłaty:

1) Wykonawca wystawi fakturę VAT (lub rachunek), na której poda osobno cenę netto i brutto za wykonanie:

- projektu graficznego,

- druk plakatów, ulotek i naklejek

- wykonanie tablicy informacyjnej

2) Płatność nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury VAT/rachunku

 

10.Dodatkowe informacje:

Dodatkowych informacji udziela koordynator projektu Emilia Kozłowska pod numerem 87 429 9435 lub e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

11.Załączniki

1) Formularz cenowy

2) Formularz ofertowy

 

Dokumenty do pobrania:

załącznik nr 1 - formularz cenowy - pobierz (06.11.2013r.)

załącznik nr 2 - Formularz oferty - pobierz (06.11.2013r.)

scan pisma - pobierz (06.11.2013r.)

wybór oferty - pobierz (18.11.2013r.)