Zapytania ofertowe archiwalne

Zapytanie ofertowe

Odsłony: 1471

Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów papierniczych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksu

 

W związku z potrzebą zaopatrzenia Powiatowego Zespołu Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w artykuły biurowe zwracam się z zapytaniem ofertowym o cenę dostawy materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów do Powiatowego Zespołu Obsługi Szkół
i Placówek Oświatowych w terminie wrzesień – październik 2013 r.

 

Nie stosuje się ustawy „Prawo zamówień publicznych”.
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 EURO.

I. Zamawiający
Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych

ul. Smętka 7

11-500 Giżycko
tel. 87 428 45 65
fax 87 428 45 65
NIP: 845-17-39-094
REGON: 510953225

II. Przedmiot zapytania ofertowego:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych
do drukarek i faksu w terminie wrzesień – październik 2013 r. do Powiatowego Zespołu Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych zgodnie z ilością zawartą w Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania dla odpowiedniej części.

III. Termin realizacji i istotne warunki zamówienia:

Artykuły biurowe dostarczane będą zgodnie z zamówieniami cząstkowymi złożonymi przez Zamawiającego na koszt Dostawcy według cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy (dotyczy produktów zawartych w ofercie) w terminie do 2 dni od przyjęcia zamówienia.
Artykuły, o których mowa w ofercie, winny posiadać najwyższą jakość, sprawność oraz wydajność.
Przedstawiona cena powinna zawierać cenę netto plus podatek VAT dostawy artykułów biurowych do Powiatowego Zespołu Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku.

Kryterium oceny ofert będzie cena brutto oferty na daną część.
Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia dla danej części.

Rozliczenie transakcji następować będzie przelewem na konto wskazane na fakturze w ciągu 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę.
Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego lub cena przewyższa kwotę jaka Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie danej części zamówienia.Termin wykonania zamówienia: od dnia wyboru Dostawcy do 31 października 2013 r.
Zamawiający zaznacza, iż  Dostawca  może ulec zmianie w przypadku naruszenia zasad określonych w niniejszym zapytaniu.

Ofertę cenową należy złożyć oddzielnie na każdą część do dnia 26.09.2013 r. do godz. 10:00, pok. Nr 28, ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko, na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 2,
do którego należy przedłożyć zestawienie Załącznik Nr 1 dla odpowiedniej części
. Ofertę należy składać w kopertach oznaczonych nazwą zamówienia: „Oferta na dostawę artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksu w terminie wrzesień – październik 2013 r. – części:....”.

Zamawiający nie ogranicza ilości części, na które Wykonawca może złożyć oferty. Każda część traktowana jest jako odrębne zamówienie i należy do niej przygotować kompletną ofertę składającą się z: Formularza oferty – Załącznika Nr 2 oraz wypełnionego w całości zestawienia dla danej Części – Załącznik Nr 1.

    Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania najpóźniej w dniu 27.09.2013 r., zamieszczając stosowne ogłoszenie na stronie internetowej Powiatowego Zespołu Obsługi Szkół
i Placówek Oświatowych, zaś Oferenci, których oferty zostaną wybrane zostaną powiadomieni telefonicznie.
Osoba uprawniona do kontaktu z oferentami: Katarzyna Pawliczuk tel. 87 428 45 65, e – mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Załącznik Nr 1 - pobierz (20.09.2013 r.)

Załącznik Nr 2 - pobierz (20.09.2013 r.)

 

Informacja o wyborze oferty - pobierz (27.09.2013 r.)