WE.0718.117.73.2015
Giżycko, 16.12.2015
Zapytanie ofertowe na dostawę systemu do wykonywania ilustracji filmowych lekcji „Strategiczne partnerstwo edukacyjne Powiat Giżycki – Miasto Alytus” współfinansowanego w ramach programu Unii Europejskiej Erasmus+
I. Zamawiający.
Powiatowy Ośrodek Rozwoju Edukacji
ul. Smętka 5, 11-500 Giżycko
przy współudziale
Powiatowego Zespołu Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku
II. Przedmiot zamówienia.
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w tabeli poniżej.
System do wykonywania ilustracji filmowych lekcji (tożsamy z system Church LIVE TV), składający się z następujących urządzeń wraz z instalacja i szkoleniem trzech pracowników.
Lp. |
Nazwa |
Opis |
ilość szt. |
1 |
Kamera zrobotyzowana LIVETV 580 SD z wyposażeniem |
Kamera LIVETV 580SD (czarna) |
4 |
2 |
Oprogramowanie Live TV Studio 4 (box version) |
Oprogramowanie do sterowania telewizyjnymi kamerami zrobotyzowanymi PTZ oraz wybranymi mikserami wizji, pozwalające na znaczne ułatwienie procesu realizacji telewizyjnej na żywo. Licencja na jedno stanowisko. |
1 |
3 |
Stacja robocza |
Stacja robocza przeznaczona do przeprowadzania telewizyjnych realizacji, zamknięta w obudowie przystosowanej do montażu w szafie "rack". Razem z zanistalowanym na niej oprogramowaniem (które stanowi osobny punkt zamówienia) umożliwiać musi sterowanie kamerami i mikserem programowym, miksowanie sygnałów z kamer i plików graficznych i audiowizualnych, obsługuje rejestrację sygnału programowego i enkodowanie strumienia na żywo do sieci. |
1 |
4 |
Monitor LED |
Monitor do podłączenia do stacji roboczej. |
2 |
5 |
Klawiatura komputerowa i mysz - komplet berprzewodowy |
|
1 |
6 |
Karta audio-wideo przechwytująca sygnał z miksera |
Karta audio-wideo pracująca na szynie PCIe umożliwiająca przechwycenie co najmniej jednego sygnału przez wejście HD/SD-SDI (złącze BNC) albo HDMI. |
2 |
7 |
Konwerter USB - analog audio-wideo przechwytujący sygnał z kamer |
Konwerter posiadający co najmniej jedno wejście video composit, S-video i 1 wejście audio stereo liniowe |
2 |
8 |
Mikser Audio Reloop ACCESS.4 mikser DJ |
4-kanałowy mikser w obudowie rack 19" |
1 |
9 |
Oprogramowanie Live TV PlayOut |
Oprogramowanie do przeprowadzenia półautomatycznej realizacji TV polegającej na wyzwalaniu wcześniej zdefiniowanych scenariuszy. Oprogramowanie umożliwia programowanie sekwencji takich parametrów jak zmiana toru miksera wizji Program, Preview, zmiana presetów poszczególnych kamer zrobotyzowanych, wyzwalanie plików multimedialnych, efekty przejść (transition) i ustawiane przez użytkownika długości odstępów czasowych między poszczególnymi rozkazami. |
1 |
10 |
Oprogramowanie vMIX SD |
Mikser programowy audio-wideo umożliwiający profesjonalną realizację TV i posiadający co najmniej następujące możliwości i funkcje: |
1 |
11 |
Obudowa mobilna rack (na kółkach) |
Obudowa rack na kółkach (bez ścian bocznych) |
1 |
12 |
Okablowanie do kamer do zastosowań mobilnych - długość 15m |
Okablowanie do kamer - kabel łączący konwerter z kamerą, kabel łączący konwerter z mikserem, skrętka UTP i zasilający 12V/2A |
4 |
13 |
Statyw wideo do kamer PTZ |
Specyfikacja: |
4 |
14 |
Zestaw mikrofonów bezprzewodowych |
Zestaw mikrofonów bezprzewodowych uniwersalnych do wszechstronnego zastosowania. |
1 |
15 |
Skrzynia do transportu kamer |
Dedykowana przenośna walizka przeznaczona do bezpiecznego transportu maksymalnie 4 szt. kamer zrobotyzowanych z tego zamówienia. |
2 |
16 |
Karta 4 x RS-232 |
Karta 4 x RS232 do sterowania kamerami |
1 |
17 |
Router WiFi - 4 x LAN |
Router umożliwia stworzenie podsieci dla stacji roboczej i miksera oraz współpracujących urządzeń typu laptopy, tablety itp. |
1 |
18 |
Konfiguracja i uruchomienie systemu w auli, szkolenie na miejscu i dokumentacja powykonawcza systemu tv |
Projekt powykonawczy i dokumentacja obsługi systemu |
1 |
W cenę stacji roboczej powinna być wliczona usługa konfiguracji i testowania.
III. Termin realizacji zamówienia
Dostawa oraz szkolenie pracowników 04.01.2016r. - 08.01.2016
IV. Warunki udziału w postępowaniu:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
V. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejsza ekonomicznie:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
a) Cena – max. 90 pkt
Liczba punktów w zakresie ceny:
Cena oferty z najniższą zaoferowaną ceną brutto
_________________________________________ X 90 pkt
Cena badanej oferty brutto
b) Okres gwarancji na sprzęt – max. 10 pkt
Liczba punktów w zakresie gwarancji:
do 12 m-cy - 0 pkt
od 13 m-cy do 18 m-cy - 5 pkt
powyżej 19 m-cy - 10 pkt
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów
po zsumowaniu otrzymanej ilości punktów w każdym z kryteriów oceny.
Oferta może uzyskać maksymalnie 100pkt (100pkt=100%). Pozostałym Wykonawcom, spełniającym warunki Zamawiającego, przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów.
Jeżeli nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.
VI. Sposób obliczenia ceny:
1. Wykonawca w formularzu oferty poda cenę brutto za całość przedmiotu zmówienia.
2. Cena obejmować będzie wyrażoną w PLN wartość podlegającą zapłacie przez Zamawiającego
na rzecz Wykonawcy zawierającą cenę wszystkich urządzeń, dostawę do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (na terenie Giżycka), instalację oraz przeszkolenie trzech pracowników.
3. Stawka podatku VAT musi być określona zgodnie z obowiązującą ustawą o podatku od towarów
i usług.
VII. Miejsce i termin składania ofert.
W przypadku zainteresowania realizacją zamówienia podpisaną ofertę (na załączonym druku) należy złożyć w terminie do dnia 22.12.2015 r. godz. 13.00 w formie:
pisemnej (osobiście lub listownie) na adres: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku, ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko Pok. 21. Oferty muszą być złożone w zamkniętej kopercie i opisane w sposób umożliwiający odróżnienie od innej korespondencji np. wg poniższego wzoru:
„OFERTA na dostawę systemu do wykonywania ilustracji filmowych lekcji”
NIE OTWIERAĆ PRZED GODZ. 13.10
UWAGA!
Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi o godz.13.10
Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po wyznaczonym terminie nie będą brane pod uwagę. Zamawiający nie odpowiada za termin dostarczenia przesyłek przez pocztę.
Informacje dodatkowe:
1. Niniejsze zamówienie jest prowadzone przy współudziale Powiatowego Zespołu Obsługi Szkół
i Placówek Oświatowych, który formalnie przeprowadzi niniejsze postępowanie.
2. Płatnikiem za niniejsze zamówienie będzie Powiatowy Ośrodek Rozwoju Edukacji
w Giżycku.
3. Osoba do kontaktu ze strony Zamawiającego: Emilia Borowiak Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel.87 4284565
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo w uzasadnionych przypadkach do wydłużenia terminu składania ofert oraz do wprowadzania zmian w niniejszym zapytaniu do terminu składania ofert.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawy oczywistych omyłek w ofercie, wezwania Wykonawców do wyjaśnień i uzupełnień dokumentów oraz do odrzucenia oferty niezgodnej z niniejszym zapytaniem.
6. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na realizację usługi. Przypadku uchylenia się od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert.
7. Zamawiający informuje, że zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania
bez wyboru najkorzystniejszej oferty, w każdym czasie bez podania przyczyn.
Z poważaniem
Formularz oferty pobierz 16.12.2015r.
Zapytanie ofertowe -scan pobierz 16.12.2015
Ogłoszenie o wyborze oferty pobierz 29.12.2015