Uwaga!
Informacja zdnia 16.12.2015
Poniżej przedstawiamy odpowiedzi na pytania Wykonawcy z dnia 16.12.2015r.
czy w umowie Zamawiający przewiduje zapis o:
- pełnej dyspozycyjności wobec Zamawiającego (czyli faktycznie dyżurze Wykonawcy lub jego zastępcy na rzecz Zamawiającego) w godzinach 08.00 do 15.00 we wszystkie dni tygodnia zgodnie z pkt.b zapytania?
„b) W pozostałym okresie świadczenie usługi będzie odbywało się w drodze konsultacji telefonicznej lub mailowej (od poniedziałku do piątku w godzinach od 08.00 do 15.00)”.,
- czy raczej Zamawiający dopuszcza możliwość „oddzwonienia” przez Wykonawcę, w przypadku wykonywania innych czynności nie związanych z obsługą prawną Zamawiającego ?
Łączna liczba pracowników placówek, dla których organem prowadzącym jest Powiat Giżycki: 478.
Pytanie 6:
W jakim czasie Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy zajęcia stanowiska w zgłaszanych Wykonawcy kwestiach prawnych (tj. np. sprawdzania projektów dokumentów, sporządzania opinii prawnych.
Odpowiedź 6:
W chwili obecnej ten aspekt nie jest jednoznacznie określony. Zamawiający prawdopodobnie będzie każdorazowo ustalał termin na realizację danego zadania Należy przyjąć, że Wykonawca zwyczajowo będzie miał od 1 do 3 dni roboczych na zajecie stanowiska w danej kwestii. W szczególnych przypadkach termin ten może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego.
INFORMACJA Z DNIA 11.12.2015r.
W związku z pojawieniem sie pytania Wykonawcy odnośnie spodziewanej liczby telefonów i maili w tygodniu
pomocy radcy prawnego np. kilka dni z rzędu.
"a) Stałe dyżury radcy prawnego w siedzibie Zamawiającego będą odbywały
się raz w miesiącu w ustalonym przez strony, powtarzającym się odstępie czasowym. Każdy dyżur będzie trwał minimum 7 godzin. Godziny dyżurów będą pokrywały się z godzinami pracy Zamawiającego (08.00-15.00).
b) W pozostałym okresie świadczenie usługi będzie odbywało się w drodze konsultacji telefonicznej lub mailowej (od poniedziałku do piątku w godzinach od 08.00 do 15.00)”.
WE.2110.28.2015 Giżycko, dn. 03.12.2015r.
ZAPYTANIE OFERTOWE O CENĘ
NA ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OBSŁUGI PRAWNEJ
I. Zamawiający:
Powiatowy Zespół Obsługi Szkół
i Placówek Oświatowych
ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko
tel. 87 429 94 34, 87 429 45 65
II. Podstawa prawna:
- Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych zgodnie z art. 4, pkt 8 tej ustawy.
- Do niniejszego zapytania zastosowanie mają Przepisy Zarządzenia nr 1.2015 Dyrektora Powiatowego Zespołu Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych
z dnia 15 stycznia 2015 w sprawie regulaminu udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 Euro netto.
III. Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie obsługi prawnej na rzecz Powiatowego Zespołu Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku
oraz na rzecz szkół i placówek, dla, których organem prowadzącym jest Powiat Giżycki. - Przez „obsługę prawną” rozumie się świadczenie pomocy prawnej w rozumieniu przepisów ustawy o radcach prawnych, a w szczególności:
- udzielanie porad i konsultacje prawne,
- sporządzanie opinii i informacji prawnych, w tym interpretacji obowiązujących przepisów prawa,
- informowanie o zmianach obowiązujących przepisów prawa z zakresu działalności Zamawiającego,
- przygotowywanie projektów umów cywilnoprawnych oraz doradztwo przyzawieraniu i wykonywaniu,
- opiniowanie wewnętrznych aktów normatywnych (regulaminów, zarządzeń, uchwał, decyzji itp.), w tym kontrasygnata dokumentów na życzenie Zamawiającego,
- udzielanie pomocy prawnej pracownikom Zamawiającego w zakresie wykonywanych przez nich zadań,
- informowanie Zamawiającego o uchybieniach w zakresie przestrzegania przepisów obowiązującego prawa oraz skutkach tych uchybień,
- reprezentowanie Zamawiającego w postępowaniach przed sądami powszechnymi, sądami administracyjnymi, organami administracyjnymi, organami egzekucyjnymi oraz innymi podmiotami,
- wykonywanie innych czynności mających na celu ochronę interesów prawnych Zamawiającego.
3. Wymaga się, aby w celu wypełniania powyższych obowiązków Wykonawca zapewnił
w trakcie trwania umowy świadczenie usług przez jednego wskazanego radcę prawnego. W uzasadnionych przypadkach w czasie nieobecności wyznaczonego radcy prawnego wymaga się wyznaczenia jego imiennego zastępstwa (osoba, która będzie miała pełnić czasowe zastępstwo musi udokumentować wymagania stawiane
w niniejszym postępowaniu oraz uzyskać akceptację Zamawiającego). Zamawiający wyklucza inną możliwość podzlecania wykonania usługi osobom trzecim.
4. Wyznaczony radca prawny w trakcie trwania umowy będzie zobowiązany
do świadczenia usług w siedzibie Zamawiającego oraz za pomocą środków porozumiewania się na odległość.
a) Stałe dyżury radcy prawnego w siedzibie Zamawiającego będą odbywały
się raz w miesiącu w ustalonym przez strony, powtarzającym
się odstępie czasowym. Każdy dyżur będzie trwał minimum 7 godzin. Godziny dyżurów będą pokrywały się z godzinami pracy Zamawiającego (08.00-15.00).
b) W pozostałym okresie świadczenie usługi będzie odbywało się w drodze konsultacji telefonicznej lub mailowej (od poniedziałku do piątku w godzinach od 08.00 do 15.00)
IV. Termin wykonania zamówienia
01.02.2016r. do 31.12.2016r.
V. Warunki udziału w postępowaniu
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy łącznie spełniają niżej wymienione wymagania tj:,
1) dysponują osobą zdolną do wykonania zamówienia,
tzn. osobą, która:
- posiada uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego,
oraz jest wpisana na listę radców prawnych - posiada udokumentowane doświadczenie w wykonywaniu zawodu radcy prawnego przez okres nie krótszy niż 3 lata przed terminem składa ofert.
2) Złożą podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty (załącznik nr 1 do pobrania) wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie wymagań stawianych w ppkt 1 a) i 1 b) (kserokopia za zgodność z oryginałem).
VI. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty.
cena (koszt ryczałtowy) - 100%.
VII. Sposób obliczenia ceny.
1. Wykonawca w formularzu oferty poda cenę brutto za jeden miesiąc pracy.
2. Cena obejmować będzie wyrażoną w PLN wartość podlegającą zapłacie przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy:
- W przypadku składania oferty przez osobę fizyczną, która realizować będzie zamówienie na podstawie umowy cywilnoprawnej (umowa zlecenie): wartość wszystkich zobowiązań związanych z wykonaniem zamówienia oraz wszelkie pochodne naliczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, jak dla umów zlecenie (podatek dochodowy, składki ZUS obowiązkowe dla Wykonawcy
i Zamawiającego); - w przypadku pozostałych Wykonawców (osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, osoby prawne, lub jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej): wartość wszystkich zobowiązań związanych z wykonaniem zamówienia oraz podatek.
- 3. Prawidłowe określenie stawki podatku VAT leży po stronie Wykonawcy.
- W przypadku składania oferty przez osobę fizyczną, która realizować będzie zamówienie na podstawie umowy cywilnoprawnej (umowa zlecenie): wartość wszystkich zobowiązań związanych z wykonaniem zamówienia oraz wszelkie pochodne naliczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, jak dla umów zlecenie (podatek dochodowy, składki ZUS obowiązkowe dla Wykonawcy
VIIII. Sposób i miejsce złożenia oferty:
Ofertę należy dostarczyć w formie pisemnej: osobiście (pok. 21) lub przesłać pocztą
na adres Zamawiającego w terminie do dnia 17.12.2015r. do godz. 14.00. Decyduje data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego. Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty muszą być złożone w zamkniętej kopercie i opisane w sposób umożliwiający odróżnienie od innej korespondencji np. wg poniższego wzoru:
„OFERTA NA ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OBSŁUGI PRAWNEJ”
Nie otwierać przed 17.12.2015r. do godz. 14.10.
Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi 17.12.2015r. do godz. 14.10.
IX Inne postanowienia
- Osoba do kontaktu ze strony Zamawiającego: Emilia Borowiak Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel/fax.87 4284565.
- Zamawiający dopuszcza możliwość porozumiewania się drogą elektroniczną,
przy czym oferta z załącznikami musi być złożona w formie pisemnej. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu składania ofert
oraz do wprowadzania zmian w niniejszym zapytaniu do terminu składania ofert. (Wykonawca zainteresowany zamówieniem zobowiązany jest do śledzenia wszelkich zmian oraz odpowiedzi na pytania pojawiających się na stronie internetowej Zamawiającego). - Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawy oczywistych omyłek w ofercie, wezwania Wykonawców do wyjaśnień i uzupełnień dokumentów oraz do odrzucenia oferty niezgodnej z niniejszym zapytaniem.
- Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na realizację usługi. Przypadku uchylenia się od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert.
- Zamawiający informuje, że zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania,
w każdym czasie bez podania przyczyn.
Załącznki
Formularz oferty (pobierz 03.12.2015)
Zapytanie ofertowe o cenę scan(pobierz 03.12.2015)
Wybór oferty pobierz 28.12.2015