Przetargi archiwalne

|
Odsłony: 1530

Giżycko: Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w projekcie pt. SORE działają w szkole - nowy model systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie giżyckim
Numer ogłoszenia: 252429 - 2013; data zamieszczenia: 26.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych , ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 9434, faks 87 428 4565.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzosipo.gizycko.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w projekcie pt. SORE działają w szkole - nowy model systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie giżyckim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dla każdej części: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na Pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w projekcie pt. SORE działają w szkole - nowy model systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie giżyckim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działania 3.5. kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 1. Informacje ogólne: Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 4 części. Każda część oznacza zatrudnienie jednej osoby pełniącej funkcję Koordynatora sieci współpracy i samokształcenia. Koordynatorzy wyłonieni w drodze niniejszego przetargu odpowiedzialni będą za prowadzenie działań w ramach powołanej sieci. W projekcie zostaną utworzone 4 sieci współpracy i samokształcenia. Miesięczny wymiar czasu wykonywania usługi dla jednej osoby, pełniącej funkcję Koordynatora sieci współpracy i samokształcenia wynosi 40 godzin. Rozliczenie faktycznego czasu pracy następować będzie raz w miesiącu po przedłożeniu karty czasu pracy, zgodnie ze wzorem udostępnionym przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, iż przedstawiona ilość godzin jest ilością maksymalną w każdej części zamówienia i tylko do takiej ilości Wykonawca może otrzymać wynagrodzenie. Zamawiający zastrzega, że nie można łączyć funkcji koordynatora sieci z innymi funkcjami w projekcie. 2. Informacje organizacyjne: W ramach każdej sieci zostanie zorganizowanych 8 spotkań (4 w roku szkolnym 2013-2014 oraz 4 w roku szkolnym 2014-2015), z których: -spotkanie nr 1 będzie spotkaniem organizacyjnym poświęconym integracji uczestników, rozpoznaniu potrzeb i zasobów, ustaleniu celów i harmonogramów pracy, działań na platformie cyfrowej. - Zaplanowane na styczeń 2014 r. -spotkania nr 2,3,4,5,6,7, będą tzw. spotkaniami roboczymi, poświęconymi dzieleniu się doświadczeniami, tworzeniu nowych rozwiązań. Spotkania te odbędą się przy udziale ekspertów zewnętrznych (średnio na każdą sieć planowane są 3 spotkania z ekspertami - Zamawiający zastrzega, że ilość spotkań z ekspertami będzie uzależniona od bieżących potrzeb i może ulec zmianie). -spotkanie nr 8 będzie spotkaniem tzw. podsumowującym poświęconym omówieniu pracy sieci, zaplanowaniu sposobów udostępniania wypracowanych rozwiązań. Jednym z elementów szkoleń w ramach sieci musi być szkolenie dotyczące tematyki równości szans i płci oraz łamania stereotypów w życiu społecznym. W ramach każdej sieci uczestniczyć będzie od 20 do 25 osób (nauczycieli lub dyrektorów). Usługa koordynatora sieci będzie świadczona w oparciu o comiesięczny harmonogram przygotowany przez Koordynatora sieci współpracy i samokształcenia i zatwierdzany przez Koordynatora Projektu. Zamawiający może dodatkowo wprowadzić inne wymogi dokumentujące prawidłową realizację zadań wynikających z umowy, o czym poinformuje Wykonawcę. 3. Obowiązki koordynatora sieci: Do zadań Koordynatora sieci współpracy i samokształcenia będą należały czynności związane z organizacją procesu kompleksowego wspomagania szkół i przedszkoli w powiecie giżyckim, ukierunkowane na osiągnięcie celów szczegółowych projektu, poprzez prowadzenie działań wskazanych w aktualnym wniosku o dofinansowanie projektu, stanowiącym załącznik do umowy o dofinansowanie, w szczególności: 1) przygotowanie planu działania sieci współpracy i samokształcenia zgodnego z potrzebami zgłoszonymi przez uczestników, 2) organizacja spotkań (przygotowanie i prowadzenie, zapraszanie metodyków, opis cech, jakie powinni posiadać eksperci, przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia na potrzeby wyłonienia ekspertów, 3) moderowanie forum dyskusyjnego na platformie cyfrowej, 4) zamieszczanie na platformie cyfrowej materiałów samokształceniowych i innych zasobów edukacyjnych łączących się z tematyką sieci, 5) sporządzenie rocznego sprawozdania z pracy sieci i przedstawienie go uczestnikom, 6) promocja działań sieci, 7) monitorowanie frekwencji na szkoleniach w ramach sieci; 8) współpraca ze specjalistami/ekspertami prowadzącymi szkolenia; 9) prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem szkoleń; 10) prowadzenie list obecności uczestników projektu, Dziennika szkolenia, dokumentacji fotograficznej, oraz innych dokumentów, które wynikną w trakcie realizacji projektu niezbędne do jego prawidłowej realizacji oraz rozliczenia; 11) przeprowadzenie ankiet, testów sprawdzających poziom jakości współpracy nauczycieli i dyrektorów. 12) Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia musi być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu. 13) Ścisła współpraca z Koordynatorem Projektu podczas realizacji zadań. 14) Przedłożenie Koordynatorowi Projektu do zatwierdzenia comiesięcznego harmonogramu pracy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje 1 osobą, która spełnia łącznie następujące warunki: Dla Części 1: -posiadającą wykształcenie wyższe humanistyczne II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym; -posiadającą stopień awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego; - posiadającą min. 5 letnie doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych, prowadzenie różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo); -posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie w pracy nauczyciela przedmiotów humanistycznych; -posiadającą przygotowanie do pracy moderatora (np. ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy trenera, edukatora, moderatora, organizatora rozwoju edukacji, coacha, certyfikat trenerski, edukatorski, kurs koordynatorów sieci) lub pełnienie funkcji doradcy metodycznego; Dla Części 2: - posiadającą wykształcenie wyższe matematyczne II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, - posiadającą stopień awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego, - posiadającą min. 5 letnie doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych, prowadzenie różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo); - posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie w pracy nauczyciela matematyki, - posiadającą przygotowanie do pracy moderatora (np. ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy trenera, edukatora, moderatora, organizatora rozwoju edukacji, coacha, certyfikat trenerski, edukatorski, kurs koordynatorów sieci) lub pełnienie funkcji doradcy metodycznego; Dla Części 3: - posiadającą wykształcenie wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, - posiadającą stopień awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego, - posiadającą min. 5 letnie doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych, prowadzenie różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo); - posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie na stanowisku dyrektora, - posiadającą ukończony kurs managerski; - posiadającą przygotowanie do pracy moderatora (np. ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy trenera, edukatora, moderatora, organizatora rozwoju edukacji, coacha, certyfikat trenerski, edukatorski, kurs koordynatorów sieci) lub pełnienie funkcji doradcy metodycznego; Dla Części 4: -posiadającą wykształcenie wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, -posiadającą stopień awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego, -posiadającą min. 5 letnie doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych, prowadzenie różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo); - posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie w pracy pedagoga szkolnego i/lub bycia wychowawcą klasy; - posiadającą przygotowanie do pracy moderatora (np. ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy trenera, edukatora, moderatora, organizatora rozwoju edukacji, coacha, certyfikat trenerski, edukatorski, kurs koordynatorów sieci) lub pełnienie funkcji doradcy metodycznego;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 1 do SIWZ; b) Oświadczenie o akceptacji warunków umowy - załącznik nr 3 do SIWZ;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2. Istnieje możliwość dokonania zmiany osób przewidzianych do wykonania zamówienia, przedstawionych w ofercie przetargowej Zleceniobiorcy, za uprzednią pisemną zgodą Zleceniodawcy, w następujących okolicznościach: - śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, które muszą być udokumentowane. 3. W przypadku zmiany osoby, o której mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu, nowa osoba musi spełniać co najmniej wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla tej osoby. 4. Zleceniodawca może także zażądać od Zleceniobiorcy zmiany osoby, o której mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu, jeżeli uzna, że nie wykonuje należycie swoich obowiązków. Zleceniobiorca obowiązany jest dokonać zmiany tej osoby w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zleceniodawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pzosipo.gizycko.edu.pl, bip.warmia.mazury.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku, ul. Smętka 7 11-500 Giżycko, pok. 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku, ul. Smętka 7 11-500 Giżycko, pok. 21.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie stanowi część projektu SORE działają w szkole - nowy model systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie giżyckim, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działania 3.5. kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Dokument do pobrania:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamóweinia - pobierz (26.11.2013r.)

 

Odpowiedzi na pytania z dania 28.11.2013 r. - pobierz (29.11.2013 r.)

 

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Część 1 - pobierz (09.12.2013 r.)

 

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Część 2 - pobierz (09.12.2013 r.)

 

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Część 3 - pobierz (09.12.2013 r.)

 

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Część 4 - pobierz (09.12.2013 r.)