Artykuły

Realizacja usług polegających na prowadzeniu zajęć specjalistycznych prowadzonych metodą EEG Biofeedback i metodą muzykoterapii dogłębno - komórkowej na potrzeby realizacji projektu ,,Rozwój moją szansą(...).

Agnieszka Koniuszewska
Odsłony: 3046

Giżycko: Realizacja usług polegających na prowadzeniu zajęć specjalistycznych prowadzonych metodą EEG Biofeedbeck i metodą muzykoterapii dogłębno-komórkowej na potrzeby realizacji projektu pn. Rozwój moją szansą - wieloprofilowe wspomaganie rozwoju osób z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem
Numer ogłoszenia: 34317 - 2014; data zamieszczenia: 20.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych , ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 9434, faks 87 428 4565.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja usług polegających na prowadzeniu zajęć specjalistycznych prowadzonych metodą EEG Biofeedbeck i metodą muzykoterapii dogłębno-komórkowej na potrzeby realizacji projektu pn. Rozwój moją szansą - wieloprofilowe wspomaganie rozwoju osób z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług polegających na realizacji specjalistycznych zajęć wspierających wszechstronny rozwój uczniów niepełnosprawnych intelektualnie w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym, z autyzmem w celu wyrównania szans edukacyjnych poprzez stymulację zmysłów oraz działania bodźców zewnętrznych metodą EEG Biofeedbeck oraz metodą muzykoterapii dogłębno-komórkowej. Przedmiot zamówienia jest częścią projektu Rozwój moją szansą -wieloprofilowe wspomaganie rozwoju osób z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałanie 9.1.2. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zajęcia prowadzone będą od poniedziałku do piątku w pomieszczeniach udostępnionych przez Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy. Zamawiający może po uzgodnieniu z Wykonawcą wyznaczyć dodatkowe terminy realizacji zajęć przypadające w soboty. W dni nauki zajęcia będą mogły odbywać się w przerwach między poszczególnymi zajęciami wynikającymi z planu zajęć oraz przed lub po odbyciu wszystkich zajęć lekcyjnych w danym dniu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany powyższych terminów po konsultacjach z Wykonawcą. Pierwsze zajęcia powinny się odbyć we wrześniu. Harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia będzie na bieżąco konsultowany z Zamawiającym i dostosowany do możliwości lokalowych szkoły biorącej udział w projekcie oraz uczestników projektu. Zajęcia będą prowadzone w formie indywidualnych zajęć (lub grupowych zajęć - w zależności od części) i z częstotliwością realizacji zajęć wskazaną przez Zamawiającego. Jedną godzinę zajęć należy traktować jako godzinę lekcyjną, tj. 45 minut. Wykonawca zobowiązany będzie do udziału w rekrutacji uczestników (w przypadku realizacji zajęć w bieżącym roku szkolnym - 2013/2014 rekrutacja zakończyła się i należy kontynuować zajęcia dla wyłonionych uczestników), przygotowania i przeprowadzenia testów badających poziom wiedzy uczestników na początku i na zakończenie udziału w zajęciach; pozyskiwania niezbędnych danych do pomiaru wskaźników celu w terminach, o których mowa w projekcie; uczestnictwa w kontrolach przeprowadzanych przez uprawnione podmioty, udostępniania dokumentacji i udzielania niezbędnych informacji. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również prowadzenie dziennika zajęć, przeprowadzenie ankiet z rodzicami, oraz wystawienie opinii. Wykonawca zobowiązany będzie do zapoznania się z zapisami projektu, w szczególności dotyczącymi grupy docelowej, rezultatów, materiałów i wyposażenia do realizacji zajęć i uwzględnienie ich podczas przygotowania scenariuszy zajęć. W przypadku braku konkretnej listy materiałów i wyposażenia do zajęć należy opracować listę potrzebnych materiałów i-lub wyposażenia do realizacji zajęć. Za realizację zamówienia Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie stanowiące iloczyn przewidywanej liczby godzin realizacji usługi oraz oferowanej ceny jednostkowej za 1 godzinę wykonania usługi. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia nie może być zatrudniony (dot. wyłącznie osób zatrudnionych w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL na podstawie stosunku pracy) w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej ( Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie. W przypadku zaangażowania Wykonawcy realizującego przedmiot zamówienia w więcej niż w jednym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia, obciążenie wynikające z pracy w kilku projektach nie może wykluczać prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia, łączne zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  1. Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum 1 osobą realizującą usługę o kwalifikacjach: Dla obu Części: - określonych w paragrafie 14 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. (Dz.U. 2009/50/400, 2012/174, 426) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. - co najmniej 12 miesięczne doświadczenie w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi (osobami w wieku do 23 lat). Oraz dodatkowe kwalifikacje odpowiednio dla Części: Dla Części 1. - ukończony kurs z zakresu terapii EEG Biofeedbeck min. Na poziomie I stopnia Dla Części 2. - ukończony kurs z zakresu prowadzenia zajęć metodą muzykoterapii dogłębno-komórkowej obejmujący minimum 40 godzin zajęć.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 1 do SIWZ; b) Oświadczenie o akceptacji warunków umowy - zwarte w Formularzu Oferty;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2. Istnieje możliwość dokonania zmiany osób przewidzianych do wykonania zamówienia, przedstawionych w ofercie przetargowej Zleceniobiorcy, za uprzednią pisemną zgodą Zleceniodawcy, w następujących okolicznościach: - śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, które muszą być udokumentowane. 3. W przypadku zmiany osoby, o której mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu, nowa osoba musi spełniać co najmniej wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla tej osoby. 4. Zleceniodawca może także zażądać od Zleceniobiorcy zmiany osoby, o której mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu, jeżeli uzna, że nie wykonuje należycie swoich obowiązków. Zleceniobiorca obowiązany jest dokonać zmiany tej osoby w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zleceniodawcy. 5. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu w sytuacji, gdy Wykonawcą będzie osoba fizyczna rozwiązanie umowy nastąpi za porozumieniem stron bez nałożenia kar umownych, o których mowa w Projekcie umowy w § 9 ust.1.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pzosipo.gizycko.edu.pl bip.warmia.mazury.pl/powiat_gizycki
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko, pok. 21.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko, pok. 28.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie stanowi część projektu Rozwój moją szansą -wieloprofilowe wspomaganie rozwoju osób z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1., Poddziałania 9.1.2.Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pozalekcyjne zajęcia specjalistyczne - indywidualne zajęcia prowadzone metodą EEG Biofeedback.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem zajęć jest trening czynności bioelektrycznych mózgu. Przewidywana liczba uczestników zajęć: 5 osób, w tym: a) 2 uczniów w roku szkolnych 2013/2014, b) 3 uczniów w roku szkolnych 2014/2015. Zajęcia mają być realizowane: 2 godziny lekcyjne w tygodniu/ucznia przez 30 tygodni. Ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: - od podpisania umowy do końca czerwca 2014 r. - 64 godziny; - od września 2014 r. do czerwca 2015 r. - 180 godzin.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pozalekcyjne zajęcia specjalistyczne - indywidualne zajęcia prowadzone metodą muzykoterapii dogłębno-komórkowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykorzystanie naturalnej fali dźwiękowej wytwarzanej za pomocą kamertonów terapeutycznych. Zajęcia mają na celu poprawę koncentracji uwagi, zwiększenie możliwości rozwojowych, usprawnienie funkcjonowania poszczególnych zmysłów. Przewidywana liczba uczestników zajęć: 5 osób, w tym: a) 3 uczniów w roku szkolnych 2013/2014, b) 2 uczniów w roku szkolnych 2014/2015. Zajęcia mają być realizowane: 2 godziny lekcyjne w tygodniu/ucznia przez 30 tygodni. Ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: - od podpisania umowy do końca czerwca 2014 r. - 97 godziny; - od września 2014 r. do końca czerwca 2015 r. - 120 godzin.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.